У сучасних умовах державотворення
в Україні зростає роль гуманістичного виховання підростаючого покоління. У
Законі України «Про освіту» метою освіти визначено всебічний
розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів,
розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей,
формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій
основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу. В умовах становлення національної
школи і освітньої системи в Україні надзвичайно відповідальною є місія
шкільного учителя, адже школа й
учителі повинні формувати особистість відповідно до вимог сьогодення: «Учительська професія — це
людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, яке
ніколи не припиняється». Особливо актуального
звучання набувають погляди на означену проблему одного з найвідоміших
педагогів-гуманістів ХХ ст. В.О. Сухомлинського, адже він – педагог світового рівня,
український просвітитель, людина енциклопедичних знань, що належить до педагогів, вислови яких
цитуються як незаперечний доказ педагогічних істин. Педагогічна діяльність відкриває простір для творчості й новаторства, для
народження педагогічного досвіду й збагачення педагогічної науки завдяки його
вивченню та узагальненню. Саме тому проблеми вивчення, узагальнення й поширення
педагогічного досвіду стають одними з найважливіших задач для всіх педагогічних
колективів Кіровоградського району. Уважне, дбайливе ставлення до накопичення, узагальнення
і популяризації педагогічного досвіду сприяє становленню і розвитку професійної
майстерності освітян - найважливішого чинника високої якості освіти.
У системі методичної роботи з педагогічними кадрами району ефективно
використовуються матеріали впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського, а
також діяльність шкільних методичних формувань спрямовано на вивчення та творче
впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.
Кіровоградський район багатий на творчих, активних, успішних педагогів.
Гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського міцно вкоренилися і в роботі навчальних закладів Кіровоградського району.
Вважаю, що оптимальне поєднання традиційних і інноваційних форм методичної роботи, розрахованих на активне навчання дорослих, розвиток їхнього інтелекту, професійної майстерності, педагогічної культури, постійний перехід від організованої методичної роботи до самоосвіти, від обов’язкової до добровільної участі вчителів у підвищенні рівня професійної майстерності, допоможуть сформувати сучасного учителя-професіонала, якому властиві інноваційний стиль науково-педагогічного мислення, потреба в постійному саморозвитку, здатність генерувати нові перспективні педагогічні ідеї, інтелігентність та духовна культура.
Кіровоградський район багатий на творчих, активних, успішних педагогів.
Гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського міцно вкоренилися і в роботі навчальних закладів Кіровоградського району.
Вважаю, що оптимальне поєднання традиційних і інноваційних форм методичної роботи, розрахованих на активне навчання дорослих, розвиток їхнього інтелекту, професійної майстерності, педагогічної культури, постійний перехід від організованої методичної роботи до самоосвіти, від обов’язкової до добровільної участі вчителів у підвищенні рівня професійної майстерності, допоможуть сформувати сучасного учителя-професіонала, якому властиві інноваційний стиль науково-педагогічного мислення, потреба в постійному саморозвитку, здатність генерувати нові перспективні педагогічні ідеї, інтелігентність та духовна культура.
Немає коментарів:
Дописати коментар